Friday, May 1, 2009

MASA KU YANG RUGI

Masa ku duk U beberapa perkara aku merasa sangat rugi....pertama sekali adalah aku ikut kepala aku jerrr hehehehe sbb aku merasa aku adlah org pernah lalui hal2 tentang politik, tp aku silap sebenarnyerr aku byk rugi kerana tidak dgr ckp org sbb politik kampus amat berlainan dengan kat luar....tp xpe aku byk tinggalkan "kod"masa dlm U,siapa yang pham akan menilai pe yg aku buat antaranyerr ada siaran tv (astro)di semua fakulti dan dewan kuliah, aku berbahas dengan YDP MPP bantah kediaman kolej kena kosongkan masa cuti pertangahan semester dan masa aku sem 5 aku antara penal bantah kenaikan harga tiket bas dalam U ..

Kedua aku xmain golf walaupun di pelawa oleh pgawai U n pensyarah untuk main golf...myb masa tu aku cbuk dgn tugasan aku yg suker lepak tgk TV biasa lar dunia belajar...kalu aku main golf myb byk perkara aku dpt tau hal2 berkaitan dengan dunia luar tp aku xdgr org ckp,

Ketiga aku xbuat lg persediaan utk ambik master walaupun masa sem last aku dah diajar oleh kwn aku utk persediaan ambik masterrrr...tp xper myb aku akn buat dalam masa terdekat...

Keempat aku kurang membaca walupun kat library byk buku tp aku kurang nilai bahawa library adalah gedung ilmu...nyesalnyerrrrr..

Kelima aku tidak sedar bahawa ada seseorang yg istimewa hadir dlm hidup ku sehingga aku tau dia akan menjdi milik org..emm myb tiada jodoh kotttt....

Pepun pengalaman hidup aku akan ku ukir menjadi sebuah buku yg bernilai, kepada semua pembaca hargai org lain dengan berterima kasih kerana ucapan itu amat bernilai...

No comments:

Post a Comment